UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 1 Mac 2011

SUSAH KE NAK LILIT-LILIT ..?


~ Sekadar gambar hiasan..


Pagi ni aku disapa oleh seorang kawan dengan pertanyaannya….”Akak tak susah ke nak lilit2 tudung tu…?’. Dan dia kata lagi….”Mesti akak bangun awal pagi kan.” Aku senyum je mula2 tu.

Bila dia senyap dan macam ‘blur’ je dengan apa yang ditanya nya terus aku cakap….”Tak de susah lah, akak bangun pukul 5:30 pagi macam bese. Siap boleh masak lagi. Tak de susah nak lilit2 kalau dah bese…”

Yang dia maksudkan lilit2 tudung tu macam selndang yang aku pakai kat atas tu ; coz hari ni aku pakai selendang Jamaica (yang ada manaik2 tu) ….tu yang member aku tu tegur sebab pada dia susah nak pakai. Yelah sekarang ni kan macam2 jenis tudung..

Actually kalau perkara yang kita dah bese buat dan yang penting ada keinginan nak buat …tak delah susah sebenarnya. Lagipun trial and error make perfect. Itu je tipsnya. Asal kita selesa dengan apa yang kita pakai dan tak keterlaluan…..okaylah tu kannnnnn….

P/S: Di mana ada kemahuan ; di situ ada jalan..Insyaallah…..

6 ulasan:

NM02 berkata...

dah semakin malas nak lilit tudung, lebih suker pakai sarung je terus skang ni. hehehe

nur berkata...

wah.. awalnye bangun Azzey!
Jemput join GIVEAWAY :ALL IN ONE

kalau dah mahir tu, lilit2 akan jadi kacang je kan.. Azzey ada amalkan apa2 petua/supplemen untuk kesihatan ke?..

makdara TERdiva berkata...

betul tu..MDT pun lebih selesa guna yg lilit2 tu..jarang sgt2 guna tudung instant :)

atty's berkata...

betui tu..kalau dah biasa..sabsabsoi.je siap.

Izan Ishak berkata...

kak azzey pakai apa pun mmg cantik!

ardinihumaira berkata...

dni kalo tak busy suka melilit ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs