UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 28 Februari 2011

JOM SENAMROBIK !

Petang ni senamrobik macam bese. Jadual mingguan untuk satff di sini. Ni dikira latihan kecergasan jugalah untuk staff kat sini. 1 jam ; sekali seminggu kira okaylah. Tak delah mengganggu sangat jadual kita yang lain kalau diuruskan betul2 kannnn.

Jom sape2 nak ikut aku bersenamrobik hari nih. Kita sama bermambo dan berpoco2 hari nih...Chicken dance jangan dilupa...ha3.....

6 ulasan:

makdara TERdiva berkata...

MDT shuffler je kat umah smbil tgk citer cina :)

aci dak?

JunAina berkata...

hah...agaknya kalau aina yang bersenamrobik mau tercungap-cungap. jogging pun dah lama di tinggalkan...

sya berkata...

sya pun suka senam robik!! 1 jam senam robik sama dengan 6 kali joging track pembakaran lemak! rugi x join. sronokk... hehe :)

tengkorakemas berkata...

aktif je kak ni :)

sahromnasrudin berkata...

mesti mcm poco2 kan...

Sharinginfoz berkata...

bagus gak senamrobik ni menyihatkan badan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs