UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 14 Mac 2011

TAK DAPEK LE DEN NAK NOLONG.....

Nak jawab panggilan bagi pihak ni bukan senang sebenarnya ; nak2 lagi bila kita tolong jawabkan hal2 yang tak de berkaitan dengan pekerjaan kita. Tapi dah telefon berdering tak berenti2 takkan kita nak biarkan je kannnnn. So jawable juga.

Kalau dapat pemanggil yang faham situasi kita ..okay le juga. Tapi kalau dapat pemanggil yang tak faham dan tak mau nak cuba faham..memang susah jadinya. Lagi memeningkan kepala kita lagi ada le.

Yelah kalau soalan yang kita tahu, bolehle kita tolong jawabkan ; tapi kalau soalan yang kita tak tahu nak jawab.....nak create jawapan camne? Lagi 'sakit jiwa' bils pemanggil tu dengan slumber nya boleh kata...'Eh, awak kan keje kat situ...takkan tak tau kot..."

Hadoiyaiiiiiii.....Bukan sume benda ada dalam otak kita ni weh.....Ada juga yang bukan bidang kita ; tak dapek le den nak menolongnya...hu3...

7 ulasan:

Rohani Hashim berkata...

azzey,hany pernah jawab call yg tak berkaitan ni, sungguh2 la dia nak jugak tahu. padahal dah inform, sy ni vendor, bukan staff disini...eh balblabla...eiii mcm bertih goreng je....

faiz berkata...

sabar jela..

Fairus Bin Mamat berkata...

ERM.. KITA BUKANNYA PANDAI DALAM SEMUA PERKARA ERK..

Kak Amy berkata...

x semua perkara kita tahu kan , sabar je la dear..

afeezz berkata...

hehehe... ini situasi biasa dalam alam pekerjaan. kadang2 mmg malas nak layan...

ardinihumaira berkata...

huhu saba je la kan kak

Myra Jay berkata...

Tension kan kalau jadi cmni kak..
Jenuh xplain, kena yg paham takper la, yg tak paham tu yg haru..:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs