UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 11 Mac 2011

JANJI ALAH ITU BENAR ..BERKAT DI PAGI JUMAAT YANG MULIA

Alhamdulillah segala yang berkocak di kalbu...tenang sudah. Segala yang kusut semakin terlerai kekusutannya....Segala yang nampak kelam makin terang cahayanya. Semuanya dari-Nya Allah yang Maha Berkuasa.

Benarlah...Allah tidak pernah meninggalkan kita ; sebaliknya kita yang sering 'ter' alpa. Dalam kelemahan kita yang sering terlupa ; dia tetap memberikan rahmat dan kasih sayang-Nya kepada kita.

Janji Allah itu adalah benar. Mohon pada-Nya dan Dia akan beri. Cukuplah kita yakin dengan kekuasaan -nya yang Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.


"Terima kasih Ya Allah, Syukur dengan kurniaan dan pertolongan -Mu. Berkat hari Jumaat yang mulia. Hina dan kerdil nya rasanya diri ini. Terlalu banyak kesalahan yang dilakukan tapi Engkau terus memberikan rahmat-Mu yang berterusan. Kerana rahmat dan keizinan - Mu aku kembali ceria kini. Moga2 keceriaan dan ketenangan yang kau pinjamkan ini berterusan sehingga ke akhir hayat nanti. Insyaallah..amin.."

7 ulasan:

BabiesMom berkata...

amin..

sis jumaat adalah hari mulia kan

NzA berkata...

syukur..alhamdulillah!!!!

My Little Diary berkata...

alhamdulillah... bersyukur kerana rahmat Allah SWT tidak terhingga byk nya...

faiz berkata...

syukur dgn rahmat allah..

Fairus Bin Mamat berkata...

ALHAMDULILLAH SYUKUR..

ardinihumaira berkata...

Allahuakbar
;)

siMpLY nana berkata...

amin...alhamdulillah bersyukur di atas segala kurniaannya, semoga sentiasa dirahmati dan diberkati Allah dunia akhirat...amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs