UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 25 Februari 2011

KALAU DAH AJAL ..


Orang kata kalau dah sampai 'ajal'.....pegi jugalah dia. Ini lah juga nasib malang yang menimpa pada seekor burung ni. Yang tersesat terbang agak laju sampai cermin tingkap office aku pun dilanggarnya.....

Akibatnya.......macam dalam gambar tulah. Kalau ajal dah tiba...berpisah le nyawa daribadan....hu3....

7 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam azzey.......

kesiannya dgn burung nie

mmg dah ajal..walau tak terbang dan di tembak dek penembak/pemburu...

dimana2 pasti nyawa melayang

ejaMaria berkata...

sian nya burung itu...
burung ape?
burung murai...
eh bukan la... ;p

mzhany berkata...

mesti kuat langgar nih....

ardinihumaira berkata...

dah sampai ajalnya...

munna berkata...

mmg dah sampai ajal burung tu.. kesiannya...

jeBateja berkata...

Uikkk...lawa lah bulu burung tu...ala...ala...metalik lagik....

ayuorked berkata...

betul2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs