UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 9 Februari 2011

ASYIK NAK BERTANGGUH .. KANG DAPAT GASTRIK !

Dah pukul 12 :15. Means dh t/hari ni. Baru sekarang aku teringat nak minum. Dari pagi perut kosong tak diisi dengan apa pun....hu3......Asyik ghalit wat keja n blogging , sampai lupakan waktu minum.

Bahaya macam ni ye kawan2. Jangan amalkan ajaran yang salah cam gini. Kang dapat penyakit je. Gastrik dah tentulah, mudah sagat menyerang bila perut kosong ni. Kadan2 tu bukan tak nak minum....tapi sker tangguh2kan. Konon2 nak siapkan keja dulu. Tapi dalam pada nak siapkan keja tu, datang plak perkara lain yang juga berkaitan dengan kerja. Tangguh lagi.....sudahnya langsunglah terlupa......:(

Ni yang tak eloknya kerja bertangguh ni. Orang tua kita memang pantang bila kerja bertangguh ni. Mesti ada je telinga yang kena pulas tak pon kena jentik sebab asyik bertangguh je si anak kalau disuruh buat sesuatu....hu3....



* So pengajarannya, lain kali waktu minum pegi minum....bukan blogging terus tanpa henti....ha3...

6 ulasan:

Shafa berkata...

jgn sampai gastrik. nanti jadi cam fa. kan dah kena. merana oooo... nak makan pedas sgt pon suspen je. takut kena balik. T_T

amirah berkata...

jangan jangan no no..sakit nya gastrikkk..susah nak ilang lak tu

kella berkata...

betul betul betul! kita dah kena tau! semuanya gara gara bertangguh untuk makan.. ni pun baru je buat milo cicah biskut, at least lapik perut sebelum lunch jap agi...

jap agi jom kita makan tengahari sama sama ya! :)

Fairus Bin Mamat berkata...

BERBLOG PON SAMA PNTING DENGAN MAKAN JUGAK.. :)

Miecyber berkata...

Berehatlah juga semasa bloggingg$$$$


Apa itu Skim Cepat Kaya ?

♥ manje ♥ berkata...

makan ikut masa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs