UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 18 Februari 2011

BESTNYA....LEBIH BANYAK TOL TURUN

SUASANA gembira di Plaza Tol PJS 2 di Lebuh Raya Baru Pantai, Petaling Jaya. Seorang pengguna (gambar kecil) menunjukkan isyarat bagus selepas kadar tol di situ dikurangkan daripada RM1.60 kepada RM1 semalam.


Berita baik untuk para pengguna jalanraya (termasuk le aku....hu3...).Menteri Kerja Raya, Datuk Shaziman Mansor membayangkan lebih banyak syarikat konsesi akan mengumumkan pengurangan kadar tol tidak lama lagi.

Tapi belum boleh diumumkan sekarang kerana ianya masih di peringkat perbincangan. Sudah pasti ini berita gembira untuk kita semua kannnnnn. Harap2 berakhir dengan satu keputusan yang menggembirakan.

*Sumber berita - KOSMO


6 ulasan:

ardinihumaira berkata...

bestnye dah turun :)

My Little Diary berkata...

salam,

w'pun saya tak kena tol bila pegi keje... elok ler turun, kurang sikit beban rakyat... huhuhuu

JunAina berkata...

dulu hari2 lalu situ tapi tak bayar tol pun coz aina merempit...bagus utk orang yg tiap2 hari lalu kat situ...alhamdulillah dah jimat Rm1.20...pegi balik...

Izan Ishak berkata...

kalau tol dpt dikurangkan ni mmg sesuatu yg melegakan buat pengguna2 setia lebuhraya kan~

mzhany berkata...

alhamdulillah...dikurangkan sbb byk benda dok naik naik naik dan naik..


**tp riso sekiranya ini adalah sementara jer...uuu**

Fairus Bin Mamat berkata...

BESTLAH ORANG KL..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs