UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 10 Februari 2011

NYAMUK OH NYAMUK

Banyak plak nyamuk kat bawah meja ni. Pelik plak aku dalam office yang cam gini pun..siap ada air-xond dengan lampu terang -benderang ...ada nyamuk plak . Dah gatal kaki aku ni kena gigit dengan nyamuk.

Bukan nyamuk kecik ; tapi yang besor gedabak tu. Hish .....geram betol . Sambil tangan ni menaip sambil tu tepuk2 halau nayamuk kat kaki. Tak boleh jadi ni . Kena buat sesuatu untuk halau nyamuk2 keparat nih.

Nanti ada bos lalu kat sini.....orang luar ke...aku plak tergaru2 sensorang. Sape nak jawab...Malu sendiri le jawabnya.....

4 ulasan:

ainnoraini berkata...

bahaya tu...
kasi bunuh itu nyamuk..

amirah berkata...

hehehe...cam sama je opis kita ni azzey..mcm menternak nyamuk je..heran dr mana datangnya..sakit bila dia gigit

ardinihumaira berkata...

dni skang ni nyamuk tak ado. yanga do semut. eii geram. pantang letak makanan sikit je dia datang

logorithm berkata...

Nyamuk pon pergi sekolah jugak tau! Diorang belajar bagaimana nak isap darah orang kat tempat-tempat strategik yang selamat seperti di hujung kaki, belakang lengan, belakang telinga, belakang leher, dll.

:-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs