UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 10 Februari 2011

LENGKAP SUDAH HARI BERKURSUS 2010




Lengkap sudah aku punya jumlah hari berkursus untuk tahun 2010 dengan adanya sijil kat atas tu. Baru semalam received. So jumlah keseluruhan kursus yang aku attend last year ialah 20 hari. Ini termasuk sesi pembelajaran yang besenya dibuat setiap hari Jumaat dengan pelbagai topik. Ada masanya penceramah dari organisasi luar akan dijemput. Termasuk juga dialog dan perhimpunan bulanan yang aku pegi selalu tu.

Kalu government servant memang arif sangatlah dengan perkara ni ; coz kami kena completekan 7 hari berkursus untuk setiap tahun. Berbaloi2 lah juga attend sume tu. At least apa yang sepatutnya dibuat dah selesai. Ilmu pun dapat.

Untuk tahun ni aku baru dapat jumlah masa 1 hari berkursus . Masa yang aku attend Ceramah Agama bersama Ustazah Siti Norbahyah hari tu + Seminar Membina Hati Bahagia bulan lepas. Sekarang ni baru masuk bulan Februari. Masih banyak masa lagi. Kena pandai2 bahagikan masa je. Dah tanggungjawab kannnn. Kenalah buat.


P/S: Selamat pagi sume. Teruskan buat keja ye....:)

3 ulasan:

attyfir berkata...

Pergi kursus ni seronok selain dpt ilmu..dapat makan gak..hihihihhi

Fairus Bin Mamat berkata...

SAYA YANG KERJA GOMEN NI PON DAH TERLALU BANYAK SIJIL DAPAT. BAK KATA ORANG; RAKYAT CHINA KALAU NAK NAIK BULAN, DIA SUSUNKAN RAKYAT MEREKA SAMPAI KE BULAN. ORANG MALAYSIA PULAK SUSUN SIJIL-SIJIL SAMPAI KE BULAN.. :p

ardinihumaira berkata...

bestnye akak sertai kursus tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs