UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 11 Februari 2011

LAUK HARI NI .. UDANG MASAK KARI

~ Udang Masak Kari ....My own cooking...:)

Selamat petang korang. Ada yang mengantuk ke tu? Perut dah kenyang lunch tadi. Aku sempat le juga terlelap dalam ½ jam sementara nak solat Zuhur kat umah tadi.. Bila bangun mulalah berat je nak bersiap2 pegi keja semula..hu3…

Korang makan apa tadi? Nasi dengan lauk-pauk yang menyelerakan…atau Mee gorieg..Bihun goreng..tak pun makanan segera..KFC, PIZZA HUT , atau pun MC’D?

Aku plak hari ni makan nasi berlaukkan Udang masak kari, Ikan masin bersambal dan Sayur kangkung goreng dengan cili padi. Syok bila tengok my hubby boleh habiskan Udang tu …means dia skerlah apa yang aku masak tu…Lain kali boleh masak lagi…..hu3….

P/S: Butter Prawn yang Kakchik@ella ajar pun tak cuba lagi nih….

5 ulasan:

bubu ieQa berkata...

waa, sdapnye, iqa mkn xbest je taw :(

amirah berkata...

udang masak kari kalau letak kentang..owhhh sedapnya..sedapkan azzey?makan ngan sambal belacan nasik panas2 sedap sungguh

fiq. berkata...

wAH!sedap meyh...
boleh x bost semangkuk ?

Miecyber berkata...

Nyummy....

Kedai online penjara Rusia

ardinihumaira berkata...

akak...
nak sepinggan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs