UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 24 Februari 2011

OFFICE PUN MAKIN CANTIK...

~ Ni kat laluan yang menghubungkan bangunan baru dan lama

~ Ni kat tepi tangga

Sebelum ni aku citer tentang kantin dan surau yang dah berubah wajah. Kali ni nak citer tentang office aku yang makin cantik....*perasan lebey, puji office sendiri....* hu3....

Tapi memang betul...buktinya ada kat dalam gambar tu. Pasu bunga yang diletakkan di setiap laluan yang menghubungkan satu bangunan ke bangunan lain. Ni baru 2 sudut. Belum lagi keseluruhan office aku. Kalau tak caya meh sini datang tengok sendiri...:)



P/S: Macam bese nak ucapkan Selamat berpagi2 untuk korang semua. Petang ni aku ada Dialog Bulanan lagi.....

9 ulasan:

eelobor berkata...

selamat pagi juga buat azzey

ardinihumaira berkata...

selamat pagi kak :)

Adii NakHeran berkata...

office kat mana?? hehe,,
nak buat lawatan 5S ni,,

MamaEma berkata...

wah////berapa lama boleh tahan pokok tue..hehehe

NM02 berkata...

morning 2u!

Hanis Azla berkata...

bila office cantik hati pun ceria nak pergi kerja kan..

JunAina berkata...

pokok2 tu menejukkan mata, nanti kalau stress gi tengok daun2 tu ye...

sahromnasrudin berkata...

jeles arr dpt opis mcm tue huhuhh

kakchik@ella berkata...

mesti lbh semangat nak keja pasni kan azzey. hihi ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs