UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 16 Februari 2011

TAK LEPAS PELUANG NUR TERBARU - MAC 201

~ My favourite magazine...NUR



Memang aku penggemar bahan bacaan berkonsepkan keagamaan.....kewanitaan ...kerjaya....dan kekeluargaan. Salah satunya majalah NUR. Dah 2 bulan terlepas peluang beli NUR. Terpaksa pinjam dari kawan. Sebab utama.....asyik nanti2 bila nak beli....kadang2 tak bawak duit lebih.....Orang kata nakkan ilmu tak boleh berkira sangat....

Tadi masa singgah 7E nak beli Topup, ternampak majalah NUR ni. Tak fikir panjang dah....aku terus beli je. Takut terlepas peluang lagi. Banyak info dalam NUR ni. Antaranya untuk bulan ni:-

- 40 Rahsia Success Dalam Bisnes
- Rezeki ......Bukan wang semata2
- Anda Super Woman - Tetap terurus tanpa Bibik!
- Pelbagai Fesyen busana Muslimah yang cantik2


Ini bukan nak promote . Just nak share. Kalau2 ada yang belum tau, boleh le cuba2 beli dan baca majalah NUR ni....Tak mahal pun ; RM5.90 je.....:)


P/S: Lepas ni cari majalah ANIS bulan Mac 2011 plak..:)

6 ulasan:

J.M.R berkata...

xnah lagi baca NUR ni..hehehe

shi3la berkata...

kitder pon suker bacer NUR..tapi magezin wajib kiter adalah PAMA...heee..

eelobor berkata...

saya lak bila baca buku mula la mengantuk. malah boleh jadi ubat sekiranya tak boleh nak lelap mata.

ArELeEz berkata...

remaja lagik best kot! ;P

Izan Ishak berkata...

izan dah lama tak beli nur. suka sbb saiznya comel kan kak!

anis pun suka....

ardinihumaira berkata...

NUR dan DARA best ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs