UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 17 Februari 2011

PAGI DAN SANDWICH


Pagi Khamis hari ni. Kalu government servant, hari ni adalah hari untuk memakai baju batik. Memang dah ditetapkan setiap hari khamis adalah hari untuk batik....Jangan tersalah sarung kain batik basahan kat umah sudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....hu3.....

Amacam? Dah breakfsat ke? Pagi ni kalau makan sandwich sedap juga kan. Pekena plak dengan teh 'O' panas...tak pun Milo 'O' panas. Aku baru je minum Nescafe 3 in 1 nih. Dah lama tak minum Nescafe. Sesekali try okay juga. Tapi selalu sangat pun aku tak berapa sangat.....

Actually sandwich kat atas tu bukan sandwich pagi tadi....tapi sandwich yang aku buat masa nak pegi mandi-manda kat Sg Gabai hari tu.So layan jelah ye gambar tu. Anggaplah sebagai sajian mata korang.........he3....

6 ulasan:

ejaMaria berkata...

tak agak-agak... bagi sajian mata je... chehhh

~ yus ~ berkata...

sajian mata je ke..:)

Izan Ishak berkata...

dah lama tak buat sandwish kak... baru teringat ada roti, sardin n timun tu~

DKosongLapan berkata...

awok plak pagi tadi pekene kotio Teng........ perghhhh

eelobor berkata...

hehehe, tak kan kosong ngan mentimun jer?

Miecyber berkata...

Kalau sekeping,tak cukup saya sandwich tu...

7 orang terkaya di Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs