UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 7 Februari 2011

PUSARA DI LEBUHRAYA BESE DENGAR..YANG INI LAGI BESE- MAKSIAT DI LEBUHRAYA

Dulu kan ada lagu kumpulan Ekamatra bertajuk 'Pusara Di Lebuhraya'. Memang cukup popular lagu tu. Sampai sekarang pon aku ingat lagi liriknya...

Tapi yang ini bukan citer tentang Lagu yang sama....yang sama cuma di lebuhraya je. ; Maksiat di lebuhraya. Jadi kepada yang selalu menggunakan lebuhraya LEKAS (Kajang - Seremban) , jangan terkejut kalau nampak ada kereta yang dipandu dalam keadaan terhotyong -hayang dan tak menentu.

Itu bukan masalah allignment keta atau pemandu baru dapat lesen 'P'...tapi ia adalah perbuatan segelintir pasangan kekasih yang melakukan aktiviti tidak bermoral / maksiat kerana laluan itu agak sunyi dan juga gelap di waktu malam. Malah ada yang berani dengan memberhentikan kereta di laluan kecemasan untuk melepaskan nafsu serakah itu! Huh...memang kurang ajar!!!

Perkara ini dilaporkan ada dilaporkan dalam BERITA HARIAN hari ini. Klik pada link untuk berita selanjutnya.



P/S: Memang laluan LEKAS tu sunyi. Aku pon kadang2 gunakan juga laluan tu....Tak sangka plak ada yang 'berani' amik kesempatan....

11 ulasan:

relevan berkata...

Parah ni Azzey..

Ayuni berkata...

ei, terunye, eksiden kang, padan muka!

eT berkata...

Kalo kenelanggar tu baru betui pusara di highway.huhu

ejaMaria berkata...

hehehe... tajuk sama la mcm kat blog Mazidul TV3... ;p

ejaMaria berkata...

eh... klik HB Azzey juga... ;p

Miecyber berkata...

Mereka kemaruk sangat kot...

24 khasiat ais dan air sejuk

Melati berkata...

isk isk iskkk.....

Gegar 1,000 blog oleh BEN ASHAARI

Mana pasangan kita?

ArELeEz berkata...

isk3.. m'bahayakan p'guna jln raya yg len la!

DKosongLapan berkata...

Teghok sangat dah sekaghang ni.... Dah akhir zaman.... Moge dijauhkan keluarge kite daghi bende2 mcm ni....

DKosongLapan berkata...

Teghok sangat dah sekaghang ni.... Dah akhir zaman.... Moge dijauhkan keluarge kite daghi bende2 mcm ni....

ozzy berkata...

salam..

Manusia semakin hari semakin teruk..ishh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs