UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 21 Februari 2011

SELAMAT PAGI DAN SELAMAT BERKURSUS

Selamat pagi untuk semua. Hari Isnin hari ni.Kembali bertugas setelah cuti berhujung minggu. Ada yang MC ke hari ni ...macam aku pagi tadi hampir meng'MC'kan diri. Nasib baik semangat kuat lagi.hu3....

Dan mungkin juga ada yang berkursus hari ni. Macam 2 orang adik aku ; Rozaneem dan Areleez menjalani kursus Induksi bermula hari ni untuk melengkapkan syarat disahkan dalam jawatan .Nasib baik aku dah selesai sume dan alhamdulillah dah dapat pengesahan dalam jawatan dah pun. Selamat berkursus lah untuk keduanya dan kepada yang sama2 turut berkursus pagi ni.

Apa2 pun mulakan semuanya dengan niat yang baik . Mudah2an Allah permudahkan urusan kita. Amin..

5 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

haip!! x leh ponteng okehhh...

eMMe berkata...

salam azzey, ku semangat hari ini
nak tahu kenape? sile le ke entry saye....heeeee

kella berkata...

IsnyaALlah.. mari kita mulakan hari ini dengan sedekahkan al fatihah pada kedua ibu bapa kita... moga kita dimurahkan rezeki ....

semoga terus bersemangat! :D

AngahSayang2314 berkata...

teruskan berkursus ye... hehehe

ardinihumaira berkata...

semoga akak terus bersemangat! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs