UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 22 Februari 2011

SYOKNYA DAPAT BE KE-2 TAHUN NI...


Syoknya bila cek akaun NUFFNANG tadi ada 1 BE menempek kat blog aku nih ; MAXIS HTC Maroon SS. Itulah BE nya. Rasanya baru hari ni ada coz semalam aku cek belum ada apa2 BE kat blog nih.

Alhamdulillah murah rezeki....:)


P/S: Terima kasih unuuk kengkawan yang datang berkunjung ke blog ni. Really appreciated all of you...:)

11 ulasan:

Azlina.Azhar berkata...

wah best nyer....saya xde pape pun..

lepas ni awak boleh la buat contest ape2..menggunakan duit yang ade ..hehehe

Novelgurl berkata...

salam..tahniah ^^

JunAina berkata...

wahh...bestnya, k.aina mesti kerja kuat nak jugak macam azzey dapat. tapi bila entahlah boleh dapat...

Hanis MY berkata...

bestnyaaaa, tumpang happy gak...

sahromnasrudin berkata...

tahniah!!! sdri hebat...

Adii NakHeran berkata...

$_$ hehehe,,
untung la,, berblog dapat duit eh?

Miecyber berkata...

Congratss..

236 pulau di Malaysia belum ada nama

kakchik@ella berkata...

wah .. tahniah azzey.

Fairus Bin Mamat berkata...

REZEKI JANGAN DITOLAK.. MUSUH JANGAN DICARI..

Woofer Storm berkata...

congrat sis...

ardinihumaira berkata...

tahniah kak :)
dni gak tak dapat2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs