UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 11 Februari 2011

KEROPOK LOSONG TERENGGANU .. SEDAPPPPPPPPPPP



Akhirnya dapat juga makan keropok lekor yang banyak isi ikan nya tu. Macam yang saudara shahromnasruddin kata dalam komen entry nih. Ni keropok losong Terengganu .Aku ternampak kedai yang jual keropok losong ni masa pegi Sungai Gabai hari tu.

Harga keropok losong ni, ; RM 1 untuk 1 batang. Saiz lebih kurang 15 cm macam tu ….Potong kecik2 then goreng. Makan panas2 memang sedap. Memang yang ini terasa ikannya .

Kakak yang jual keropok losong ni kata......Dia dah rebus keropok tu. Kalau nak makan terus pun boleh sebab dia dah sediakan sosnya sekali ; tapi aku tak boleh plak nak cuba2 makan terus..rasa tak tertelan plak. Lebih baik goreng dulu…hu3..

6 ulasan:

Azwani berkata...

kalau kopok lekor terengganu saya makan lepas rebus panas2..sedap dan lembut..

Miecyber berkata...

Keropok losong memang best...

Kedai online penjara Rusia

mzhany berkata...

keropok lekor memang sodap...ummm pas ni azzey kena try kopok lekor BTB ganu lak..huhu sangat tersohor skrg nih, mengalahkan kopok losong nih ha...

eelobor berkata...

nie mesti kes tak boleh nak telan terus keropok losong. hehehe, saya suka makan gitu jer. cicah ngan sos dia

ardinihumaira berkata...

sedap! dni memang suka sangat2 sampai kalo deen balik tganu je bila dia nak datang umah dni, dni soh belikan kopok lekor. hehe.. tak mo benda lain ;p

Sharinginfoz berkata...

memang sedap goreng garing2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs