UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 16 Februari 2011

REZEKI APC .. MUFFIN FREE


~ 3 pek Muffin free. 1 untuk aku...1 untuk my hubby .....1 untuk my princess....:)


Alhamdulillah....bukan orang yang dapat APC je yang murah rezeki. Rezeki aku pun murah juga.Rezeki dapat muffin free 3 pek. Muffin coklat lagi......

Actually ni untuk tetamu jemputan yang datang ke majlis APC pagi tadi....* mesti member aku yang dapat APC tu tengah syok2 tido kat umah nih..hati senang pagi tadi terima APC....He3....*

Dah orang nak bagi juga kat aku Muffin ni......siap tanya berapa orang ada kat umah....agaknya kalau aku cakap nak untuk 1 kampung pun ...dia boleh bagi kot...hu3....

6 ulasan:

Hanis Azla berkata...

rezeki2.. tak dapt apc dapat muffin pun jadilah kan..

Fairus Bin Mamat berkata...

JABATAN AWAK APC DAPAT BERAPA RM? KAT SINI 1K..

sarah-najwan berkata...

best muffin tu..
cptnya dah tau apc utk 2010..thniah utk kwn..

Izan Ishak berkata...

sedap tu kak muffin... alhamdulillah...rezki yg baik harus dikongsi bersama (dah macam iklan eskrem plak ye...)

ArELeEz berkata...

aah la.. ckp jer la ade lapanploh juta p'huni umah. wa pon mau maa.. isk3..

ardinihumaira berkata...

;) bestnyeee... kasi dni satu, kak hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs