UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 22 Februari 2011

UBAT OH UBAT

~ Ubat oh ubat ..

~ 4-5 jenis ubat plus ubat batuk untuk my princess...sian dia..:(


Punyalah banyak ubat yang my princess kena makan. Kesian dia. Nasib baik dia jenis yang tak susah makan ubat *macam aku...hu3...* Dia siap pesan mintak aku ingatkan dia makan ubat bila dah cukup masanya.


P/S; May be dia pun dah letih asyik baring je. Harap2 di cepat sembuh.....

7 ulasan:

HonEyBuNNy berkata...

moga princess cepat lega...;-)

kella berkata...

semoga cepat sembuh hendaknya... insyaAllah... :)

MataHati @ MH berkata...

semoga adik princess cepat sembuh..

sya tak suka mkn obat sbb pahit. nak telan pil sebijik pun sampai minum 1-2 gelas air..huhu :)

sissyira berkata...

assalam

tak suka makan ubat, tp ttp mkn ketika terpaksa..huhu

moga adik cepat sembuh yea.amin3.

Sharinginfoz berkata...

memang banyak ubat kan, semoga cepat recover ya ur princess

amirah berkata...

moga princess azzey cepat2 recover dan sihat semula ek

ardinihumaira berkata...

semoga princess akak cepat sembuh, amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs