UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 28 Februari 2011

KESIANKAN DIRI SENDIRI DULU

Datang keje dengan badan sakit2 ...kepala pening...dan rasa tak selesa ; hanya kerana memikirkan keja yang banyak kat office. Takut2 tak boleh siap. Habis badan yang sakit tu sape nak tanggung weh. Klau badan sakit boleh ke siap sume keje2 tu...hu3..

Sebab ada member aku ni dalam dilema ; antara nak teruskan keje kat office atau pun nak balik je pegi klinik coz semalam dia jatuh kat bilik air. Tapi hari ni gigih juga datang koje sebab banyak koje nak buat katanya....

Aku dah bagi pendapat aku...suruh balik rehat je. Dia risaukan keadaan kat office plak yang tak de orang nak cover. Alahaiiiiiiiiiiiiii....Kesian kan diri kita dulu. Kalau sakit dah melarat bukannya office tu boleh cover sakit yang menimpa kita tu....

Korang rasa camne?



P/S: Kita ni kalau terlalu memikirkan orang lain sampai mengenepikan kepentingan diri sendiri pun tak boleh juga kannn...

9 ulasan:

ozzy berkata...

Assalam..

Memang ada sesetengah dr kita yg begitu komited dgn keje krn memikirkan tanggungjawabnya tetapi kalau dah sakit sangat eloklah berehat sekejap

Citarasa Rinduan berkata...

azzey--
ayu setuju pendapat anda..

harap2 dia balik dan rehat...kesihatan perlu dijaga

eelobor berkata...

aku pun setuju.....

kakchik@ella berkata...

kc rasa .. pk kan dri sendiri dulu.

Fairus Bin Mamat berkata...

PADA PENDAPAT SAYA.. KALAU BOLEH DATANG KERJA, APA SALAHNYA.. KALAU DAH TAK BOLEH BANGUN TU, BARULAH BOLEH REHAT KAT UMAH JE.. PS : PENDAPAT SAYA, TAK SETUJU HARAP MAAF..

ainnoraini berkata...

kalau saye mesti la sayangkan diri sendiri dulu...pegi la klinik pas tu kalau rase dh ok baru la dtg keje..

jgn menyeksa diri...kalau dh sakit sape yg susah...

tengkorakemas berkata...

lebih baik pentingkan diri dalam situasi tu, kalau jadi apa2 susah nanti..rasanya kalau teruskan pun..kualiti produktiviti mesti terjejas juga

erienz berkata...

setuju sangat kena kesian diri sendiri dulu....kl lagi teruk sakit tu lagi susah...

NISA KHAIRI berkata...

badan kita nak guna lama, jd eloklah utamakan diri sendiri dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs