UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 23 Februari 2011

YANG DIORDER DAH SAMPAI ..

~ TQ B..I LAP U...Heh3....


Apa yang aku order aku dah sampai......Memang tip top punya service. He3... Tq to my dear hubby coz sudi tapaukan nasi dan lauk untuk aku. Tak sampai setengah jam order...dah pun sampai apa yang diminta. Memang service first class nih....

So menu aku tengahari ni adalah :-

  • NASI PUTIH
  • IKAN GORENG
  • KACANG PANJANG GORENG DENGAN HATI AYAM.

Sayur kacang tu je yang beli. Nasi dan ikan tu hasil rumah sendiri hokay .Ada sape2 nak teman kan aku makan nanti?....*perasan je kan aku ni....*

5 ulasan:

HonEyBuNNy berkata...

ila xmakan lagi neh..jom makan sesama...;-)

Ladies Bizz berkata...

sambil makan, jom shopping

http://ladiesbizz.blogspot.com/

Adii NakHeran berkata...

jom makan dekat mamak,,, hehehe

JunAina berkata...

wahhh...syok la ada delivery service...

nur berkata...

OH.. KAT SINI RUPENYE MENU AZZEY.. TADI JERIT KAT CHATBOX DAH..

JEMPUT KE: ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs