UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 10 Februari 2011

TANYA JE LAH.. APA NAK TAKUT?

Malu bertanya sesat jalan...Kalau kita tak nak bertanya susah plak nak teruskan perjalanan...heh3....Kadang2 bukan apa, ada member yang malu sangat nak bukak mulut untuk bertanya sesuatu..especially tentang kerja.

Bagi aku kalau dah tak tau, kena lah buat cara tak tau. Kena bertanya. Tapi anggapan diaorang ni nanti kalau banyak tanya...orang marah. Masalahnya dah kita tak tau, kalau kita buat2 tau...kena plak keja tu silap ; kantoi lagi dengan boss. Lagilah teruk kena marah. Kaw2 lagi.

So lebih baik bertanya daripada takut orang marah kalau kita tanya. Orang nak marah ke hape ke itu soal kedua..yang penting kita cuba dulu bukak mulut untuk bertanya.....

Tak rugi pun...kalau tak dapat apa yang kita nak tau...kurang2nya kita dapat kawan baru....:)

7 ulasan:

wANieYZ berkata...

ye betul 2..tp klu bnyak tnya pun xley gak..kena marah nnti kang..huhuh..sbb penah kena..hahah

mzhany berkata...

a'ah kan azzey, tanya je la kan. umm tak fhm kan ngn org2 mcm ni

ibnusyadili berkata...

ye
janji jangan tanye bende yang same kat orang yang same
haha....

Miecyber berkata...

Malu bertanya ,sesat perjalanan...

Hutang isi rumah mencecah RM 557 bilion

Fairus Bin Mamat berkata...

KITA KENA RAJIN MENANYA UTK MENGETAHUI SESUATU.. JANGAN KITA JADI BODOH SOMBONG...

tengkorakemas berkata...

yang ditanya jgnla marah tak tentu hala =_=

ardinihumaira berkata...

susah kalo orang marah tak bertempat ni kan. huuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs