UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 17 Februari 2011

ASTRO FIRST PUN JADI MANGSA LANUN CETAK ROMPAK..DENGAR2 NYE LAH....

ASTRO FIRST memang dapat sambutan sekarang ni. Macam aku pun dah 3-4 kali melanggan ; tengok pada citer yang aku minat le...he3....Yelah dengan kadar RM16.00 untuk 48 jam menonton filem yang saam tanpa henti.....sape tak sker kannnnn. Kalau tengok kat panggung wayang...dah tentu2 kena kuar lebih60 hengget kalau bilangan ahli keluarga macam kami nih ; 3 orang.

Tapi yang tak sedapnya......DENGAR2 CITER....ASTRO FIRST pun jadi mangsa lanun cetak rompak. Khanbarnya VCD cetak rompak filem2 yang ditayangkan di ASTRO FIRST tu dijual kat pasar2 malam dengan harga 5 hengget je! Sebab nampak dengan jelas logo ASTRO FIRST bila pasang VCD tu.....:(

Aku pun tak pasti sangat dan tak penah terjumpa lagi. Tapi menurut apa yang diceritakan dalam BERITA HARIAN nih....cam gitulah.

*Sumber - BERITA HARIAN



P/S: Masalah cetak rompak yang tak pernah beakhir....huh!!!

2 ulasan:

atty's berkata...

Ada jer yg cuba amik kesempatan ye

DKosongLapan berkata...

lagi senang deme nak cetak rompak...... maklomle ceghitenye beghulang2....... takde amslah langsong....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs