UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 28 Februari 2011

BIBIR SEKSI ..

Pagi ni datng keje dengan bibir yang agak ‘sekdi’…hu3….penangan ulcer sudah kene tenyeh dengan garam. Geram dan tak tahan nak menanggung sakit lagi ; sampai nak becakap pun susah .

Memang mujarab betul. Malam tadi punyalah susah nak becakap, …bangun pagi ni dah terlebih cakap le plak….heh3…Tapi itulah , macam akau cakap tadi bibir dah jadi seksi –meksi……

Tak pelah, at least ulcer boleh sembuh dengan cepat. So, hari ni nak bersarapan pun lebih selesa. Tak delah aku nak menahan pedih lagi setiapa kali makanan masuk ke dalam mulut ni. Selamat bersarapan juga untuk semua ye…:)

8 ulasan:

eelobor berkata...

jaga2 cik salmah, bibir seksi itu menggoda.... hihihi

♥misz nana♥ berkata...

cun tuh!!

tengkorakemas berkata...

kira mcm Angelina Jolie la ye? :)

JunAina berkata...

kata orang ulser terjadi coz kurang minum air atau kurang vitamin c. aina selalu kena memang siksa sangat tapi biasanya sebelum melarat aina guna ubat cina yang serbuk warna hijau kat botol dia ada tulis watermelon frost kalau tak silap...

Fairus Bin Mamat berkata...

ULSER... TAK BAIK LAGI KE? LAMA DAH RASANYA, DARI MINGGU LEPAS ADA SEBUT PASAL ULSER NI.. HARAP CEPATA BAIK JE LAH.. SAKIT TU...

Izan Ishak berkata...

aauwwww...seksinya!
tp tak tahan tang letak garam tu kak~ pedih!

kakchik@ella berkata...

aduhhhhh .. pedihnya buh garam azzey.

icee-yah berkata...

rugi takde gmbr..tp mesti pedih kan..berani la akak ni letak grm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs