UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 8 Februari 2011

SALAM PAGI SELASA .. LAGI 2 HARI KE LANGKAWI

Hari ke-2 bekerja untuk minggu ni. Hari Selasa....Sebut tentang hari Selasa , Aku teringatkan Pasar Malam. Hari ni ada 2 pasar malam yang selalu aku pegi . Satu kat Prima Saujana dan satu lagi kat Bangi..

Tapi bukan nak citer tentang Pasar Malam sebenarnya…tengah rasa kurang sikit mud ni coz lagi 2 hari je nak Ke Langkawi. Rasa sedey plak nak tinggalkan my hubby n my princess…..hu3…

Tapi nak kata apa..nak tak nak pegi le juga. Entah2 memang best kursus tu nanti sape tau kannnnn….Fikir yang positif jelah sekarang ni…......:)

P/S: Korang dah breakfast?

4 ulasan:

ArELeEz berkata...

org xpenah pikir sbb to me klu namanye kursus, mmg xbest! hu3..

sahromnasrudin berkata...

naik bas jabatan ke???

LYAfrina berkata...

selamat bkursus.. best.. smbil2 mkn angin kat pulau tu

My Little Diary berkata...

salam,
wahhhh bestnya awak nak ke langkawi... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs