UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 24 Februari 2011

YEAY2 HARI NI GAJI !

Yeay2! Hari ni gaji....He3.....Sker yang agak terlewat coz dah pukul 1 tengahari baru nak perasan dah gaji. Belum withdraw pun duit gaji sebenornya, saje je nak amik aura sker tu dulu. coz nanti bila dah withdraw gaji tu, banyak le plak cabang2 nya yang nak dibayar. Bese le tu kan...

Hari ni mesti KFC, Mc'D, tak pun PIZZA HUT agak sesak. Sebab gaji baru kuar so bolehle makan besor sikit. Mesti sibuk suasana kat tiga2 tempat nih. Tetiba aku pun teringin rasanya nak pekena KFC. tAK PUN Mushroom Soup kat PIZZA HUT tu. Kalau ada yang nak belanja kecik tapak tangan.....berpuluh2 tapak tangan aku tadahkan.....

Kepada yang tengah makan tu, teruskan makan. Yang belum makan...jangan lupa makan, kang sakit perut susah plak......Selamat menjamu selera ye....:)

8 ulasan:

zacky ~786~ berkata...

slmt menjamu selera..!!

ardinihumaira berkata...

wahhh akak dapat gaji best nya:)

Izan Ishak berkata...

sonoknya kak dah gaji ye.

selamat menjamu selera kak...izan pun baru je pas makan ngan anak2 ni~

Citarasa Rinduan berkata...

macam biasa..
ayu susah nak makan..
jus epal or tomato
bukan tak suka makan..
tapi....dah boringlah mengadap makanan

ehem!!!
kalau azzey belanjer ayu rasanya lagi afdal...hehehe

munna berkata...

org goverment dah keluar gaji ye... munna yg kerja kat compeni ciput ni... biasanya 27hb baru keluar..... patutlah penuh je org kat kepsi tadi...

eelobor berkata...

a'ah...mesti minggu nie ramai org kat pasaraya.

kakchik@ella berkata...

wah .. bestnya. KC lmbt lagi nak dpt gaji.

Fairus Bin Mamat berkata...

DAH GAJI KE? TAK CHECK LAGI.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs