UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 8 Februari 2011

KERANA BEDAK….SAMPAI NAK MENCEKIK !

Pelik kan. Bedak punya pasal ….sampai nak cekik-mencekik……Al-kisahnya, ada sorang isteri ni yang punya suami yang memang panas baran dan asyik nak naik je tangan. Baru2 ni boleh sampai nak mencekik isterinya ni, dek kerana bedak untuk ubat gatal2 badan anak nya tak tau letak di mana.

Dia menyalahkan isterinya cuai buat keja…..Letak barang2 anak merata2. Bila yang isteri ni becakap sikit ; nak bela diri le cadangnya…mulalah sampai nak mencekik si isteri. Hadoiyaiiii!!!

Pelik betul sikap si suami tu. Bedak yang harga tak sampai 5 hengget tu pon nak dijadikan isu. Apelah salahnya cakap baik2…ingat semula letak di mana…atau pun beli je yang lain. Kan tak kecoh jadinya. Ini sampai nak mencekik2 pulak…..

P/S: ….Dan kejadian tu plak berlaku masa diaorang ni sibuk berkemas2 nak pegi bercuti baru2 ni……Macam2 hal.Kadang2 susah nak diterima akal!

4 ulasan:

Novelgurl berkata...

Assalamualaikum

bahaya tu..sbr itu spruh dri iman.

ardinihumaira berkata...

uiskkk...
panas baran tu

p/s; kak.. dodo palgantong tu lom sampai lagi. kawan dni lom pos kan huhu.. kalo akak nak cancel order leh gtau dni :)

mzhany berkata...

a'ah la kan azzey, mcm2 hal plak..huhuh

Fairus Bin Mamat berkata...

APALAH PUNYA SUAMI.. NASIB BAIK BUKAN KERANA BELACAN, SAMPAI NAK PANJONG ISTERI.. (MACAM CERITA P. RAMLEE DAH..)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs