UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 13 Disember 2010

TERINGIN NAK TENGOK FILEM KHURAFAT



~ AKU YANG TERUJA NAK TENGOK FILEM KHURAFAT NI PLAK......



Masa tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH semalam, ternampak lah poster filem KHURAFAT ni yang akan ditayangkan pada 13 Januari 2011. Tengok sedutannya memang menyeramkan.

Aku memang teruja kalau filem2 seram cam gini. Tak sabar nak tunggu 13 Januari 2011 ni.......

P/S: Eh2!.....dah nak masuk tahun baru 2011.......Sekejapnya rasa ye......:)



3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

bestnye akak tengok filem :) dni tak ada panggung kat sni. hu

nur berkata...

azzey.. memang kejap je lagi nk tahun baru
ALL IN ONE

ArELeEz berkata...

janin tu pun cam best jugak tuh gazet dia. tp, cam scary la plak nak tgk kat pawagam. huuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs