UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 17 Disember 2010

SELESAI SKT, SEKARANG LOG LATIHAN PULAK.....

Tak cukup dengan SKT.... Hari ni LOG LATIHAN plak. LOG LATIHAN ni buku untuk kita merekodkan kursus2 dan seminar yang dah dihadiri sepanjang tahun.

Balik ni aku kena selongkar lah file sijil2 aku sume. Nasib baik baru je kuarkan hari tu untuk isi SKT. Tak lah susah sangat nak cari........:)


P/S: Selagi tak tutup mata....KERJA...KERJA....KERJA.....* Skrip dari salah satu Filem Tan Sri P.Ramlee.....*.....Hu3.....

4 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

SKT tue apa?? Sekolah kebangsaan ke???

fairusmamat berkata...

Sahrom : SKT tu Sasaran Kerja Tahunan. Ini bagi kerja Kerajaan je yang ada.

Azzey : Kalau aku, tiap2 kali aku pegi kursus / bengkel / seminar, aku akan catitkan dalam komputer aku.. Senang nak refer masa buat SKT nanti.. Work smart sis..

azzey berkata...

fairusmamat: aku catit gak, cuma nak reconfirm je kot2 nama kursus tu ada yg silap....tq...:)

adenium berkata...

owhh keje gomen ye... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs