UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 31 Disember 2010

IKLAN MENARI-NARI ......NAK BE LAGI.....






Macam pantun plak tajuk entry aku ek...hi3....Bukan ape....syok plak tengok iklan menari2 kat blog aku nih. Bila dah selalu menari2 tu.....Rasa nak je dapat BE lagi.....

Ada harapan ke wahai Encik Nuffnang yang baik hati?....* ayat mengampu le plak nih.....hu....*


* Mood : Nak BE................:)

6 ulasan:

jinkamen berkata...

salam
BE tu ape
('',)

eelobor berkata...

aku lak dah berhenti gerak la duit tuh....sket jer dapat bulan nih

ardinihumaira berkata...

dni BE kurang bulan ni... harap tahun depan banyak2 kita dapat yekak :)

azieazah berkata...

I’m the one yang tak pandai nak tengok BE, tak reti nak semak dan tak pandai nak “play”...

Btw, Nuffnang tu memang ada ker orang2 dia yang semak blog kita...?

mzhany berkata...

vavava beshnye banyak iklan menari nari...pasti earning pun tinggi...


nak pantun jugak kt sini ;)


azzey, selamat thaun baru baut azzey yer...

Sharinginfoz berkata...

memang banyak betul iklan, campak le sini sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs