UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 22 Disember 2010

OBLONG PULAK ..



Mesti ramai yang pernah try Burger Oblong ; Ala-ala cam Prosperity Burger kat McD tu.......Sedap gak Oblong nih. Kenyang pun iya juga. Rm 3++ je.....

Kalau aku makan sorang2 memang tak penah habis. Mesti share dengan my princess....So, malam ni kalau rasa dah jemu nak makan nasi dan tak tau nak makan apa, bolehle try Burger Oblong nih.....:)

10 ulasan:

amirah berkata...

nampak cam best

fairusmamat berkata...

Cambest je benda ni.. Tak pernah jumpa lagi ni..

Shafa berkata...

x pernah mkn lagi... sedap ke. napa nama dia oblong eh...

azzey berkata...

Shafa: Tak tau plak napa nama nya cam gitu....maas mula2 kawan ntroduce dulu oblong ni pelik gak....tp bila dah try baru tau sedap rasanya....:)

Ayuni berkata...

best, ader aym, daging, ader kat cafe Unisza

Myra Jay berkata...

Berger Oblong xpenah try lg, salu dok layan prosperity je.. huhuu.. xpe pasni nk try la..

Adii NakHeran berkata...

sudah,,, segala jenis bagai makanan di tembak kat entry,,, jadi kebulur dah ni,,,
hahahaha,,, kenapa la xboleh kuar dari monitor ni eh??

eelobor berkata...

oblong kambing best....

ardinihumaira berkata...

lom penah cuba lagi.. ingat oblong tu nama tudung macam shawl hehe

erienz berkata...

ermmm...sedapnye...lom rasa lagi...hari tu myhub je yang beli...sbb x sihat...x de slera nak makan...lps ni kena cubalah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs