UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 18 Disember 2010

SELAMAT PAGI DAN BADAN AKU YANG SAKIT-SAKIT PAGI NI

Selamat pagi untuk sume. Alhamdulillah hari ni, pagi ni Dia masih mengizinkan kita semua untuk terus berada di muka bumi ini. Mudah2an untuk masa2 yang seterusnya ini kita sentiasa dalam perlindungannya....amin.

Pgi ni aku bangun dalam keadaan badan sakit-sakit sebab semalaman tidur di atas sofa ; temankan my princess update blog dia. Kejap2 terjaga aku tengok dia khusyuk ngadap lappy...kejap2 lagi dia tengok Tv........Sudahnya badan aku yang sakit-sakit cam gini.....hu3......

Memang berkorban betullah malam tadi. Kami tinggal berdua je ; my hubby kerja. Berkorban tak dapat nak update dan BW dan berkorban dengan rela bagi peluang dia 'bermanja2' dengan lappy ku tercinta.....heh3......Badan aku juga yang sakit-sakit akhirnya....:(

Nak kena beli lappy satu lagi nih......Tapi budget tak de........waaaaaaaaa!!!!!!! Camne nih........

4 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

hmmmmm pengorbanan kan, sekali sekala tidur atas sofa kan

eelobor berkata...

hehehe, sama laju dia ngn aretien update blog. cayalah mama....

Gadis Kampung berkata...

suci dan murninyer pengorbanan seorang ibu...

ardinihumaira berkata...

;) ibu mithali ni kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs