UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 31 Disember 2010

ABC ............. AIR BATU CAMPUR

~ ABC ............... Air Batu Campur (ataupun disebut juga Ais Kacang)


Sedap nyer makan ABC baru2 nih ....* eh2....makan ke minum?....* Dah lama tak pekena ABC nih. Tapi tak sume ABC tu sedap. Yang sedap kalau cukup rasa manis dan lemaknyer. Lagi2 kalau kacang kat dalam tu banyak......Lagi sedap.

Paling special kalau ABC yang diletakkan aiskrim kat atas nyer. Lagi meletops!

10 ulasan:

ArELeEz berkata...

org pun sker gak. tp, klu order semangkok musti xabis. sbb portion dia kan bnyk..

ozzy berkata...

salam..

sedap ABC tu..lama x minum sbb jarang minum air batu

Fieza79 berkata...

mmg sedap nk2 pulak pekena time2 mcm nie...tp lau ada dpn mata pon lum tentu nk jamh sbb tgh pntg...hehe sakit tekak dn demam dh beberapa ari nie..huhu

Sharinginfoz berkata...

tengok ABC ni rasa nak ngap aja

Kamsiah berkata...

azzey..peberet la...pantang jumpa,mesti beli punya..akak suka kalau taruk byk buah mcm kat kedai mamak punya-durian,durian belanda,laici ,nangka dll..

eelobor berkata...

hehehe, suka yang spesel. letak aiskrim kat atas tuh

Shafa berkata...

sedapnya ABC. Lama tak makan. Slurp..

simply nana berkata...

menyelerakan...

jeBateja berkata...

baru je balik dari kajang...makan ABC n sate...ahakz

ardinihumaira berkata...

besttt sangat kalo adapulut pun best :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs