UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 18 Disember 2010

AKU BUDAK BARU LAA..

Segmen terbaru dari

BEN ASHAARI


1. Letak header BEN ASHAARI BLOG

2. Tajuk : AKU BUDAK BARU LAA dan linkkan ke entry ni..

3. Berikan satu tempat pelancongan menarik yang pernah korang pegi dan kenapa... satu jer .. TAK KURANG 100 PATAH PERKATAAN ..

Langkawi ! Dalam bulan April ni aku ke Langkawi. sape tak tau Langkawi kannnnnnn.. Memang salah satu tempat plancongan dan percutian yang menarik di Malaysia. Nak ke luar negara, belum ada kemampuan.....so Langkawi lah jadi pilihan.


Aku di sana 3 hari 2 malam. Plan asal nya nak lebih lama tapi cuti tak diluluskan.....:(. So, 3 hari 2 malam dihabiskan dengan sebaikmungkin. Bilik jadi tempat mandi, salin baju dan tido sekejap je. Selebihnya aku dan my hubby pusing2 ke tempat2 menarik yang ada.


Sempatlah ke Dataran Lang ( memang cantik view kat sini ; inilah salah satu tarikan aku ke Langkawi), Underwater World, Taman Buaya, Makam Mahsuri, Beras Terbakar,........Borong coklat yang murah2 kat sana.........Memang best. Masa rasa suntuk sangat. Yang paling best makan kat sana memang murah. Ikan bakar nya paling best. Fresh lagi!!!


Memang kalau ada peluang aku akan ke sana lagi. Kali ni nak bawak my princess plak. Mungkin amik cuti seminggu kli nih........Insyaallah kalau keadaan mengizinkan.....:)


4. Tinggalkan link di ruangan kotak komen......

13 ulasan:

Hishyamuddin berkata...

jalan2 cari kenalan..yihaaa..
datang dri blog BA

una berkata...

langkawi best :)

Syafiq Rosli berkata...

all da best

syazana amira berkata...

salam ziarah.. dari blog abang ben :D

Namio Oo berkata...

Langkawi best!! nak kacang pintacios!! murah nya..tolong beli kan? heheheeh


http://since-8-july.blogspot.com

Unknown berkata...

salam perkenalan..saya rozuan

NuSaNa NoSa 91 berkata...

hi azzey~~ slmt berkenalan yep~ ^_^

Unknown berkata...

Ingat Langkawi, ingat coklat daim..sedapnyer...hehehe..

anyway, fiq follow blog ni.. :)

nur berkata...

Baru je join gak ni Azzey

Nur Azila Ismail berkata...

hye akak :D

Orange berkata...

salam ziarah dari BA...

ardinihumaira berkata...

banyaknye segemn encik ben :D beliau sangat kreatif

Azrul Hisham berkata...

salam ziarah dari blog ben...

datang guling2 tengok entri jap (^__^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs