UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 26 Disember 2010

CONTEST SIAPA NAK BUKU "BUAT DUIT DENGAN BLOG"


Tadi masa BW terjumpa tentang contest nih kat blog eelobor. Blogger Sharinginfoz yang wat contest nih. So, aku pun nak cuba2 lah join, mana tau bertuah....

Bukan susah pun . Buat entry ringkas je. Aku nak buku ni sebab so far tak pernah jumpa lagi kata mana2 kedai buku. Then tajuk buku tu dah memang le menarik perhatian aku. Sape tak sker duit kannnnnn.....Dan blogging plak memang salah satu perkara yang aku sker buat.

Kalau ada rezeki kannnnn , lagipun tak salah mencuba. Kalau ada yang berminat nak join sila klik SINI untuk syarat2nya......

3 ulasan:

syazana amira berkata...

sudi tolong nana??

http://syazanaamira.blogspot.com/2010/12/saya-nak-review-blog-misz-nana.html

velasrizal berkata...

ramai btol wat contest lately

Kesilapan Besar Lelaki Ketika Mengorat Wanita

Sharinginfoz berkata...

thanks for joining

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs