UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 27 Disember 2010

SELAMAT PAGI ISNIN DAN UTAMAKAN YANG UTAMA ..

Selamat pagi isnin untuk semua. Macam kebiasaannya hari Isnin kita kembali menjalankan tanggungjawab sebagai pekerja. Pekerja yang diamanahkan dengan tanggungjawab untuk diselesaikan dan dibayar upah untuk tanggungjawab itu.

So, bila dah diamanahkan dan dibayar upah….kenalah laksanakan betul2 tanggungjawab sebagai pekerja tu. Utamakan yang utama. Kerja hakiki tu utama. Blogging ni sampingan…..heh3……bukan nak sindir sesape ek ; tapi nak mengingatkan diri sendiri juga….

Boleh buat bisnes sampingan . Tapi jangan sampai meninggalkan tugas yang utama. Dah namanya pun sampingan……So kenalah buat bila tugas2 utama dah selesai. Cakap pasal bisnes ; tak kiralah jualan langsung ke…..berniaga di gerai2 ke …..Motifnya , tak semua orang boleh buat bisnes kannnnn…..Macam aku , sker tengok orang buat bisnes, dapat untung tapi diri sendiri malu nak jual barang2 kat orang. Sebagai pembeli bolehlah……

Kadang2 kena mengaku kita masing2 ada kelemahan diri. Mungkin orang lain bagus dalam berniaga….tapi bukan untuk aku…..heh3…..

P/S: Buat apa yang kita rasa boleh dan tau je .....................

5 ulasan:

TWEETY BERT berkata...

hi sis.. lamer tak tinggal jejak sini juge hehee... isnin yang sangat malas buat sy isk isk isk

eelobor berkata...

salam pagi isnin, hari ni saya bercuti. keutamaan adalah blogwalking. hehehehe

kakchik@ella berkata...

selamat isnin azzey ..

ardinihumaira berkata...

selamat bekerja kak! :)

ArELeEz berkata...

org coti..! nak larik dr t/jwb jap. yee haa..! ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs