UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 18 Disember 2010

KESIAN DIA ; TAYAR MOTOR PANCIT

Baru je dapat sms dari my hubby, tayar motornya pancit. Nak kena ganti. Melayang lagi RM 50. Sebab tayar luar nak kena ganti sekali.

Kesian dia. Dah le malam tadi pegi kerja kena ujan.......aku suruh bawak keta dia tak nak ; senang naik motor katanya. Sampai2 kat tempat kerja tayar pulak pancit. Dah malam mana ada kedai bukak......

Tu yang balik lambat pagi ni, sebab nak ganti tayar dulu. Yelah kedai kan bukak pukul 9 ke atas. So kenalah tunggu untuk ganti tayar yang pancit tu.....:(


P/S: Dia on the way balik.......Mintak2 selamat le dalam perjalanan. Terfikir juga kalau berlaku kepada orang pompuan ; malam2 plak tu.Apelah nak buat dengan tayar yang pancit tu..........Hu3.....

5 ulasan:

kakchik@ella berkata...

azzey, sometimes benda yg tk dijangkakan berlaku. Kita sama-sama doakan dia selamat ye.

simply nana berkata...

ala kesiannya...dugaan sungguh..smoga dpermudahkan segala urusan..amin

eMMe berkata...

azzey, dugaan demi dugaan, moga segalanya berjalan dengan baik hari ni...take care ye dear, jgn susah hati...

mzhany berkata...

betol gak tu azzey, kalu pompuan uisshh parah gak. hany setkt naek motor ke opish, alhamdulillah la xpernah pancit lagik, tp ms kat jb kul9++ pancit...terpaksa r tolak g kedai motor. sedang elok smpai kedai dah nak tutup pintu. seb baek la cina tu baek hati tolong gak...huhuhu lepas tuh, teru tukar tubeless...

ardinihumaira berkata...

semoga semuanya berjalan lancar, amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs