UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 28 Disember 2010

KE TAMAN BURUNG KL..PART 2

Ni sambungan citer sebelum ni; Ke Taman Burung Part 1. Puaslah we alls posing2 kat Taman Burung tu. Cantik burung2 kat situ.

so layan jelah gambar2 yang aku amik kat Taman Burung hari tu ye....



~ Aku skerkan pemandangan ikan yang berenang2 kat dalam kolam tu......cantik!




~ Bergambar dengan burung merak yang pandai posing....hu3...

~ Inilah view air terjun yang aku nak ambil tu....:)


~ Gambar ni motifnya nak amik gambar view air terjun kat belakang sana nun.......


~ Burung ni cantik ; buat aku teruja nak bergambor dengan nya.....tapi cuak juga , takut kena patuk.....hu3.....



~ Itik yang berenang2..............

~ Mata Burubg hantu yang menakutkan......ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........

~ Mula2 aku ingatkan yang kaler2 oren tu sponge basah.....rupa2nya buah betik yang dipotong2....hu3.....


~ My princess with Ostrich

5 ulasan:

Hanis Azla berkata...

wah.. beraninya bergambar dengan burung tu.. klu saya mmg jgn harap nak bergambar dkt2 gitu.. he..he.. Salam kenal juga yer..

Tanpa Nama berkata...

Cambest je tempat ni.. Pemandangan pun cantik.. Satu hari nanti mau pergi..

mummysyafie berkata...

teringin nak bawak kids ke sini. tapi tak berkesempatan lagi

PeNgEmiS dUniA berkata...

relax gile brung tu !

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

nape abern xtunggang ostrich tuh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs