UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 19 Disember 2010

LAWAK DAN RAJA LAWAK

Dah makan malam kawan2 semua? Kalau yang sedang makan tu selamat menjamu selera aku ucapkan. Mulakan dengan Bismillah dan akhiri dengan syukur ye......:)

Sambil update blog sambil layan Raja Lawak ulangan kat ASTRO. Seronok tengok orang buat lawak nih. Tak sume orang boleh buat lawak.....lawak yang boleh buat orang gelak...ketawa berdekah2. Bukannya lawak yang buat orang menyampah.......Hu3.......

Boleh release tension tengok orang buat lawak nih ; boleh buat hati yang terluka kembali ceria.......Tapi jangan berlawak salah tempat. Kang orang menyampah hape pun tak dapat.....Hu3......

2 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

BILE TGK ZIZAN N JOHAN DLM RAJA LAWAK...SURE NYER TERKEHKEHKEH GELAK. LOVE BOTH OF THEM :)

azana berkata...

bes kalo nengok cerita yng lawak... kalo nak sedih x jadi...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs