UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 23 Disember 2010

BANGUN LAMBAT ..

Hari ni terlambat bangun tido. Pukul 6:59 baru tejaga! Dah terjaga pukul 6:00 pagi , tapi aku tido balik....tu yang terlajak sampai lambat bangun tu.. hu3..

Dan secara tak langsungnya terpaksalah aku mendrift lagi. Tapi tetap dalam kawalan lagi ; tetap mematuhi apa yang sepatutnya dan tak delah sampai menyusahkan orang lain. Walaupun dah terlewat ; tetap kena berhati2 juga.

Alhamdulillah selamat sampai dan sempat thumbprint sebelum pukul 7:30. Kalau tak .....habislah dapat' surat cinta'.....Tak pasal2 je.....hu3..

4 ulasan:

fairusmamat berkata...

Sekarang musim hujan.. Sejuk.. Memang syok tido sampai tak ingat..

ardinihumaira berkata...

dni pon lewat bangun tadi :D

Lina berkata...

hahaha ari ni pun nyaris x terlewat sbb bila tjaga tengok kat tingkap ari gelap lg...rupa2nya dah dekat pukul 7 huhuhu...ari ni mmg mendung

ozzy berkata...

salam..

Kerana bangun lambat kamu telah di tag di sini > " BLOGGER PERAMAH "

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs