UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 18 Disember 2010

ANTI VIRUS

Orang kata kalau malu bertanya sesat jalan kannnn...... So sebab tak nak sesat jalan tu yang aku nak bertanya ni. Pada kengkawan yang lebih tau.......Maklum le aku ni memang tak berapa tau bab2 Anti Virus nih.....

Alkisahnya Anti Virus Kaspersky aku dah nak expired license nya. So mengikut pengalaman korang yang mesti banyak pengalaman dari aku....perlu ke kita renew lagi Anti Virus nih atau pun tak perlu ada Anti Virus pun tak pe.......Sebab aku tengok ada gak member2 tak guna Anti Virus (tak kisah le jenis hape pun....) kat lappy diaorang.

Tu yang aku confused. Satu lagi kalau download yang free tu okay ke? Atau mendatangkan masalah je Anti Virus yang cam gitu kekdahnya?


P/S: Kawan2 bagile pandangan pada aku yang tak berapa arif lagi mengerti ni ye.........Time kasih........:)

1 ulasan:

ardinihumaira berkata...

guna yang download pun okay kak :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs