UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 24 Disember 2010

NASI PUTIH DAN TELUR MATA DENGAN BAWANG BERKICAP..

Hari ni aku lunch dengan nasi putih (panas2 lagi..) dengan telur mata goreng dengan bawang......Tuangkan kicap lemak manis cap kipas udang........Perghhhhhhhh, dah sedapsangat rasanya.....Hu3..

Yang penting makan. Perut yang lapar perlu diisi. Nanti perut masuk angin susah. Menu sedap macam manapun dah tak de makna dah bil perut sakit masuk angin....

Yang simple pun tak pelah, janji perut kenyang.....syukur alhamdulillah.


8 ulasan:

ardinihumaira berkata...

cedap tu kak :D

kakchik@ella berkata...

potong cili padi azzey. mmmmmm .. nk sikit. hihi ..

atty's berkata...

fuh..terbayang kesedapannya..kena lak ngn cili padi ..potong kecik2

erienz berkata...

sedap gak..sbb mkn ngan nasi panas..silap2 blh tambah nasi lagi...

eelobor berkata...

itu pun di kira menu peberet gak tuh

Ujang9897 berkata...

mkn mcd jer td..hehehe..


nie bace nie..nama anda ada..hee

http://azfar9897.blogspot.com/2010/12/aku-penipu.html

J.M.R berkata...

perghh...mkn lak time ujan..

fairusmamat berkata...

Ni la makanan yang ringkas tapi sedap.. Rasa nak makan la plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs