UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 28 Disember 2010

JANGAN SEKADAR MELEPASKAN BATUK DI TANGGA

Kenapa susah sangat nak berubah? Kerja yang sepatutnya diarahkan untuk kita selesaikan........sudahnya orang lain yang siapkan. Kan ke unfair untuk orang lain tu ....

Yelah dah ada tugas masing2 kenalah selesaikan mengikut yang sepatutnya. Dah diberi tugasan mengikut kelayakan ; jadi maknanya kerja tu boleh kita selesaikan mengikut kelayakan kita. Sepatutnua sahut cabaran tu. Bukan buat sekadar melepaskan batuk di tangga.....

9 ulasan:

Lina berkata...

yup setuju...klu keje tu dah dipertanggungjawabkan kpd kita...buat je lar...klu dah x bole selesaikan barular minta pertolongan tp bukan serah pd org lain bulat2

amirah berkata...

yup..buat la elok2..kadang2 buat byk kali lagi penat daripada buat yang terbaik sekali je

aNaYaNa berkata...

marah nampak kak?hehe..

fara berkata...

betol tu.
jgnla smpi susahkan org laen kan! :)

Mata Hati berkata...

kat mana2 ada saje yg suka melepas batuk ditangga. dia yg buat hal, orang lain tangung beban..

jeBateja berkata...

Tgk tajuk entry ni...teringat seseorang...dia bgtaw...BATUK tu bukan bermaksud BATUK kat TEKAK...rupa2nya...BATUK tu gayong aka pencedok kat tempayan yg berada depan rumah org melayu zaman dulu...( err..dulu tak de aedes )

Miecyber berkata...

Kadang kadang kita perlu cabar diri kita untuk cuba perkara yang baru...


Ada award untuk Azziey
Award

ardinihumaira berkata...

betul tu kak...

ArELeEz berkata...

org batuk xelok2 lagik nih! hu3.. eh2! ade kaitankah? ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs