UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 30 Disember 2010

TIDUR YANG CUKUP ; BANGUN PAGI PUN RASA SEGAR JE ..

Hari bangun pagi dengab rasa segar sebab dapat tido yang cukup........Malam tadi pukul 9 lebih akau dah tetido. Tejaga pukul 5:30 pagi ; my princess masih mengadap TV. Rupa2nya dia tak tido semalaman......Blogging dan tengok TV........

Cepat2 aku suruh dia tutup TV dan masuk bilik. Sempat pesan suruh solat dulu sebelum tido. Malam ni tak boleh biarkan dia berjaga lagi. Lagpun tak lama lagi dah nak bukak sekolah......

Aku plak tetido atas sofa je. Nasib baik badan tak sakit2 pagi ni.........Malam tadi memang tak de update blog dan BW . Mengantuk sangat.....he3......

Selamat pagi yang ceria untuk semua......:)

1 ulasan:

ArELeEz berkata...

abern nak jadik batman tuh! siang tido, mlm b'jaga! ha3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs