UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 22 Disember 2010

KEROPOK LEKOR BEST !


Mesti ramai yang sker makan keropok lekor kan.Sedap dimakan waktu petang dengan air teh 'O' panas. Lagi2 kalau keropok lekor yang terasa ikannya. Memang best!

Keropok lekor ni kalau dah sedap ; makan gitu2 je pun dah okay. Tak payah nak cicah dengan sos. Tapi kalau ada sos lagi terangkat.....:)

Korang sker tak keropok lekor ? Aku sker sangattttttttt.......

7 ulasan:

aNaYaNa berkata...

sukeerrr jugak...
teringat keropok lekor "selera kita"..time balik cuti mseti singgah beli..owh..ngidam ..:p

sahromnasrudin berkata...

yg mcm nie tak brp sedap..yang sedap kalernya kehitaman sesudah digoreng..itu tandanya banyak ikan dari tepung huhuhuhuh

Adii NakHeran berkata...

wahhh,,, tolong hantar ke kementerian kewangan aras 3,,,
lapar weh,,,,
SOB SOB T_T
xbuleh senyum,,
tension

azzey berkata...

shahromnasruddin: oo gitu nak tau keropok lekor yg sedap ek? tq for the info...:)

mia berkata...

huwwaaa..ada mayo laa...best3

eelobor berkata...

kat KL nie tak sedap sangat krepok nie, dah banyak campurannya. suka yang banyak ikan... kampung punya

ardinihumaira berkata...

kepok lekor kegemaran dni. terutamanya kepok lekor tganu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs