UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 29 Disember 2010

MISI MENCARI KAIN UNIFORM SEKOLAH MY PRINCESS

Dah dekat pukul 4:30 petang. Waktu untuk pulang ke rumah selepas 8 jam bekerja. Petang semalam ke Bangi …..hari ni may be Kamdar atau BILLION…….misi mencari kain sekolah untuk my princess…..

Mintak2 adalah hendaknya. Sebab asyik tak de saiz je……hu3….

8 ulasan:

Solehah berkata...

harap2 ada la..amin..

amirah berkata...

ooo..nak beli yg dah siap ye..ingatkn baru nak tempah. dah tak sempat ni

eelobor berkata...

kalu susah cari saiz, nape tak beli kain & hantar kedai jahit jer

jinkamen berkata...

salam..

kalau takde jugak kene beli kain kat nilai3 pastu hantar menjahit lee :)

nur berkata...

azzey
lasminit shopping ye..
ALL IN ONE

ardinihumaira berkata...

sempat ke tempah tu kak...

ArELeEz berkata...

chaiyok2!

jeBateja berkata...

Apsal tak de saiz..? bukan besau pun badan nya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs