UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 26 Disember 2010

JOM SARAPAN DENGAN SUSU DAN KOKO KRUNCH



Selamat pagi. Semoga kengkawan sume ceria je pagi2 minggu nih. Dah sarapan? Ataupun sedang berkira2 nak sarapan apa dan dimana......

Apa2 pun pilih sarapan yang berkhasiat ye. Dan jangan tinggalkan sarapan pagi. Sarapan penting untuk membekalkan tenaga pada kita untuk aktiviti seterusnya. Hari ni mesti banyak keja umah yang nak dibereskan.......

Aku sarapan dengan susu dan Koko Krunch pagi nih.....Sambil2 tu mesin kain baju yang kotor. Nanti nak sapu sampah dan kemas umah plak....:)

3 ulasan:

ardinihumaira berkata...

semalam dni beli gak ni kak. tapi 7 beradik kan.. zapp zup zappp habis licin tak sempat makan dengan susu. ratah je ;p

erienz berkata...

alamak makan ni kejap je kenyang lps tu sibuk cari makanan berat...tu badan membesar dgn jayanye...hahaha...

ArELeEz berkata...

susu + coco crunch? owh.. no3!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs