UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 16 Disember 2010

PAGI DAN CERMIN MATA

Macam bese, pagi2 ni nak ucapkan selamat pagi. Hari ni aku terpaksa pakai cermin mata * terpaksa tu....hu* co selalunya aku lebih selesa guna contact lens untuk pegi kerja. Sebab mata aku masih lagi merah dan sedikit bengkak........

Tu yang tak nak guna lens tu ; takut mata sensitif. Masalahnya aku guna cermin mata masa drive je, kat office tak....coz aku tak tahan pakai cermin mata untuk tempoh yang lama. Bila ada kawan2 senyum atau pandang2 kat aku dari jauh memang aku buat bodoooooooo jelah. Sebab tak berapa nampak.

Kang silap senyum kang ; haru biru plak jadinya......Ha3........

P/S: Jangan plak ada orang kata aku sombong hari ni ek.......Mata yang rabun jauh ni kadang 2 memang masalah buat aku.....:(

1 ulasan:

nur berkata...

Azzey.. siannya.. dahle tak selesa mata sakit kann.. getwell soon dear

JEMPUT KE BLOG:ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs