UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 15 Disember 2010

NAK TENGOK JANIN PULAK LEPAS NI

~ JANIN YANG AKAN DITAYANGKAN PADA 23 DISEMBER 2010.....


Next week turn untuk tengok citer JANIN plak. 23 Disember 2010 ; elok sangat tarikh tu coz gaji pun dah kuar.......

Tapi nak kena booking juga ke ye macam citer HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH baru2 nih. Ramai giler orang tengok. FULL HOUSE manjangggggggggg......

6 ulasan:

Shafa berkata...

tengok wayang ni bayar online je senang. kalau gsc, boleh guna maybank2u & cimbclicks. kalau booking/reservation tru hp/online sahaja, kita akan diberi seat bawah je. btl x?

azzey berkata...

Shafa: x pasti plak ttg seat yg bawah tu....coz selalu terus beli kat kaunter je.....:)

MiYOKO TACHIBANA berkata...

Janin tu cam tkt je..tak berani nk tgk..

amirah berkata...

janin mcm seram sgt pulak nak tengok..hehe

ardinihumaira berkata...

dni lom penah merasa tengok wayang tau kak.. sob sob.. teringin betul. dulu balaja kat arau selalu g alor star. kawan tengok wayang, dni shopping jalan2. tak penah masuk panggung. skang baru rasa teringin huhu

ArELeEz berkata...

janin??? seriau, owh.. ngeeeee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs