UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 17 Disember 2010

FISH SPA ; IKAN2 KECIL DAN KAKI YANG MULUS

~ INILAH DIA FISH SPA.......My princess jadi duta FISH SPA hari tuh....hu3....


~ Ni citer masa ke Genting baru2 nih. Sempat lah singgah kat satu FISH SPA nih. Mula2 my princess macam takut2 nak cuba........tapi lama2 dia beranikan diri. Aku??? Tukang teman dan tukang tengok boleh lar.....Aku pun geli dengan FISH SPA. Bukan geli sebab kotor ke hape......tempatnya bersih, ikan pon kecik2 dan comel2 je. Cuma geli nanti bila ikan2 tu 'gigit2' kaki kita....he3...........

So aku 'paksa rela' my princess je. At least boleh aku buat citer tentang FISH SPA dalam blog nih.......Heh3...........

~ Sesi FISH SPA bermula sebaik sahaja my princess merendamkan kakiknya ke dalam bekas ini.......

~ My princess yang teruja bila ikan2 kecik tu mula mengerumuni kakinya......ngeeeeeee *aku plak yang rasa geli....*


Mengikut apa yang dijelaskan, FISH SPA ni mampu menjadikan kulit kaki kita licin dan mulus gitu........hu3......



So......ade ke yang nak cuba juga FISH SPA nih.......???

8 ulasan:

!eNa PnG berkata...

wow.. bestnya.. pernah pegi sekali je fish spa.. :)




Nah amek award dari saya...

http://mamapink07.blogspot.com

tengkorakemas berkata...

nak try, tapi gelila..dgrnya ikan ni makan sel2 kulit yg dah lama

jeBateja berkata...

Kalau letak Belut lagik bagus tu...ahakz

atien berkata...

http://atienabern.blogspot.com/2010/12/peace-contest.html

eelobor berkata...

hehehe, dah tengok itu ari kat blog aretien

azzey berkata...

eelobor: itu kat blog aretien ni plak citer kat blog ibu aretien.....heh3...

siMpLY nana berkata...

alamak...cam geli jea, kene gigit2...tp bagus kan terapi ni

ardinihumaira berkata...

teringin nak ke sana!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs